Vestel 32hb5000 marka model LED TV aldık. Televizyonu kapattıktan sonra bir daha açmak mümkün değil. Servise götürdük yüksek voltajdan olabilir dediler yaptılar yolladılar. Eve geldik taktım bilgisayara iyi güzel çalışıyor tama dedim kapattım TV'yi akşam geldim yine aynı sıkıntı yine açılmıyor. İlk defa televizyon görmüyoruz biz. Oturduğu yerde bozulacaksa bu ürün, bunu yapan mühendisi kapının önüne koysunlar bir zahmet. Yerli malı kullanalım diye mağdur oluyoruz.
Yorum Gönder