Dün yaşadığım bir olayı paylaşmak istiyorum. Ankara Arcadium Batik mağazası alışveriş yaptığım ve keyifle girdiğim bir mağazaydı ta ki düne kadar yaklaşık 2 sen önce indirimden aldığım bir pantolon 39 lira gibi bir ücret ödemiştim. Gezinirken yeni sezonda aynı pantolon bu sezon çıkmış ve 89 lira fiyat etiketiyle. Yanılıyor olabileceğimi düşünüp satış danışmanına sordum. Evet bunlar yeni sezon ürünü olarak geldi dendi. Altında da eski indirim etiketi pembe renkte tam çıkmamış. Bu nasıl olur? Geçmiş sezon ürünü nasıl yeni sezon olarak satışa girer? Anlam veremedim. Ama şunu biliyorum ki bir daha asla Batik'ten alışveriş yapmayacağım! Ve çevremde ilgilenen herkese anlatacağım eski sezonu yeni olarak sattıklarını...
Yorum Gönder