Kızım (E*** A***) adına LG TV'ye dünya para verdik. Kargo ile gönderiyoruz dendi. Kargo eve geldiğinde görünen hiçbir sorunu olmamasına rağmen servis paketi açınca TV ekranı kırık çıktı. Tabi ki LG Kahramanmaraş servisi yok kenarında çizik var kırık var diye; biz karışamayız LG müşteri hattından rapor düzeltin dedi. Annesiyle hattı aradık, bırakın TV değiştirmeyi, hattı arayan annesi (D*** A***) adına olan arıza formu bile değiştiremedik. Şimdi mahkemeye başvuracağız. Fatura ve hasar raporda aynı isim olsun diyorlar. LG kargo ile gönderim yapamıyorsan ürün satma kardeşim. Bir de utanmadan müşteriyi suçlayıp sen kırdın demek çok ayıp oluyor.
Yorum Gönder