İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

PTT İade Yapacağım Kargom Kayıp

PTT İade Yapacağım Kargom Kayıp

14.03.2017 günü kurye çağırdım adresimden öğlen saat 12'de kargomu aldı. Makbuz istedim ben isteyince verdi aldı gitti ürünümü ancak verdiği makbuzdaki barkod no'dan kargom ekranda çıkmıyor. Müşteri hizmetleri PTT dağıtımı aradım adresime kimin gelip aldığına istinaden ancak sonuç hala yok. İade yapacağım kargo şu an kayıp alan nereye götürdü bilmiyorum neden yanlış barkod no veriyor bu nasıl sorumluluk? PTT bunu yapıyorsa kimsenin dönüş yaptığı yok iade yaptığıma pişman oldum şu an zor durumda kaldım. İade yapacağım kişi bekliyor ancak kargom nerede bilmiyorum. Lütfen kargomu bulun benim kim aldıysa ve bulun böyle saçmalık olmaz şu an yanıltıldığımı düşünüyorum güvenip kargo veriyoruz kayboluyor kargomun bulunmasını istiyorum ancak kimsenin ilgilendiği yok siz bunları mı kurye olarak çalıştırıyorsunuz?

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget