Kordon Kafes isimli firmadan 5 katlı kafes siparişi verdim ve ödemesini havale ile yaptım. Bir kaç gün geçtikten sonra firmanın sitesindeki telefonu aradım fakat açan yok. Sonra sitenizdeki şikayetleri gördüm ve firmanın Kafes siparişlerini teslim etmediğini öğrendim. Firmaya cepten mesaj atıp sipariş göndermediklerini kendilerini dava edeceğimi söylediğimde SMS yoluyla geri dönüp 1 aydır kapalı olduklarını yarın arayabilirsiniz dediler. Ertesi gün konuştuk siparişlerin gönderileceği belirtildi. Aradan bir kaç gün daha geçtiğinde tekrar konuşmamızda bugün yarın kargoya verileceği belirtildi. Yine aradan birkaç gün geçtikten sonra aradığımda açılmadı telefon SMS yolladığımda hastanede refakatçi olduğunu siparişimin ulaşacağı söylendi. Bugün yine firmayı arıyorum kimse açmıyor. Artık firmanın siparişi göndermeyeceğini düşünüyorum ve firma hakkında gerekli yasal işlemleri başlatacağım.
Yorum Gönder