Vodafone hat üzerine telefon satın aldık. Bizim faturalandırma döneminde bize gelen fatura akıl almaz oldu. Gelen fatura miktarı 1740 TL ve bu nedir diye gittim; bayiye sistem hatası olmuş kusura bakmayın düzeltiyoruz dediler. Benim faturam otomatik ödeme talimatında bu fatura ödendi. Müşteri hizmetleriyle görüşmelerimiz oldu, beyefendi iade edeceğiz, özürler, kusurlar ve hala 15 gündür iade edilecek. Arıyoruz, bir önceki arkadaşımız yanlış kayıt oluşturulmuş, doğru kaydı oluşturacağız diye geçiştiriyorlar. Sistemden dolayı problemleri varmış, o varmış bu varmış. Arkadaşım ben mağdurum, 15 gündür 1740 TL param gitti. Ben kira ödeyemiyorum vs. Beklemek zorunda değilim. Gerekli incelemelerin yapılmasını, gerekli iadesinin yapılmasını acilen bekliyorum.
Yorum Gönder