KD Kurumsal devlet hibe destek adı altında bizi mağdur etti. 800 TL ödeme yaptım hibe destek almak için. İnternette yazan olumsuz şeylerden dolayı ertesi günü hibe almak istemediğimi, ödediğim ücretin iade edilmesini istedim. Firma bizimle ilgili olarak hiçbir evrak doldurmadı, hiçbir işlem yapmadı. İadeyi kabul etmiyor firma. Aldığın ürünün bile 7 gün geriye verme hakkın var. Bu konuyla ilgili yardımlarınızı bekliyorum. Ödediğim ücretin iadesinin yapılmasını rica ediyorum.
Yorum Gönder