İngilizce kursumu iptal etmedikleri için zorunlu bir şekilde gidiyordum. Fakat E**** G*** dışında ingilizceyi size doğru düzgün aktaracak birisi yok. İngilizce kitaptaki anlamını bilmediğimiz kelimeleri söylemekle öğrenilmez. Onu geçtim hoca yanlışınızı düzeltmekten yetersiz. Ben kendi yanlışımı kendim buluyorum. Reklam yapmak zorundalar tabii ama bu öğretmenlerle olmaz. Kurumdan son derece şikayetçiyim.
Yorum Gönder