İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Müşteri Hizmetlerinde Hiçbir Çözüm Yok

Vodafone Müşteri Hizmetlerinde Hiçbir Çözüm Yok

26.03.2016 tarihinde faturamı www.vadafone.com.tr sitesinden ödedim bana bir fatura vermediler sonra borcunuz ödenmedi diyorlar, bankadan onay kodu aldım onu verdim kredi kartı esktremi yolladım kabul etmiyorlar vermedikleri ödendi makbuzunu istiyorlar. Çok saçma müşteri hizmetlerin de hiçbir çözüm yok sadece kayıt oluştu sizi arayacağız diyorlar. Hepsi başka bir şey diyor sonuç olarak bir konuyu çözemediler ben ödememiş olsam banka bana neden onay kodunu versin yalan dolan her kez kolay para kazanmanın yolunu bulmuş.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget