Evime gelen şahsı başlangıçta Milli Eğitim Müdürlüğünden bir öğretmen sandım. Randevu isterken benim ve oğlumun adını biliyordu. Milli Eğitim ile ortak bir proje yürüttüklerini söyleyerek oğlumu uzaktan eğitim sistemine kaydetmek istediğini söyledi. Daha sonra sözleşme ve diğer belgeleri imzalattı. Eğitim sisteminden memnun kalmadığımız zaman istediğim ay çıkabileceğimi söyledi. Söylediklerinin hiçbiri sözleşmede yazmadığı için ertesi gün Tüketici Hakem Heyeti'ne gittim. Meğer sözleşme üzerinde bana el yazımla yazdırdığı "hizmetin ifasına hemen başlanmasını istiyorum. " yazısı ilk 14 günlük cayma hakkımı ortadan kaldırmak içinmiş. Sözleşme tutarı olarak yazdığı 3680 TL ise Tüketici Hakem Heyetine gidemeyip ancak mahkemeye gidebilmemiz içinmiş. Şikayetleri okuduğumda aynı olayın bir çok insanın başına geldiğini gördüm.
Yorum Gönder