Eşime doğum günü için bir gün önceden pembe gül demeti sipariş etmiştim bu siteden. Önce doğum gününde öğleden sonra arayarak pembe gül kalmadığını ve beyaz gül gönderebileceklerini söylediler. Ama asıl şoku akşam yaşadım. Eşim eve geldiğinde çiçek almadığını söyledi! Tahmin edeceğiniz üzere müşteri hizmetlerine de ulaşmak mümkün değil.
Yorum Gönder