Daha önce Vodafone faturalı hattımdan Avea geçiş yaptım ve gelen faturada 12 aylık telsiz ücreti faturaya yansıtılmış nasıl oluyor da bunu benden 12 ay peşin alınıyor. Biz paramı basma makinesi mi var bizden para alınıyor bunun silinmesini arz ediyorum.
Yorum Gönder