Adana Real AVM'deki Bambi mağazasından 100 TL karşılığında bir terlik aldım. Daha yaz sonu gelmeden terlik kullanılmayacak hale geldi. Merkeze yolladılar ve beni çağırıp bir kağıt verdiler elime. Bununla ister şimdi paranız karşılığında ürün alın isterseniz 1 yıl içinde dediler. 8.9.2016 da. Bende 6 ay sonra gidip Optimum'daki şubeden ürün aldım. Real'den onay maili bekliyoruz dediler. O geldi. Sistem onay vermiyor size tamirat fişi vermişler iadeniz onaylanmamış. Onlarda yanlış anlamış demek ki dediler. Çok saygısız aşağılayıcı bir üslup kullanarak anlama sorunu mu yaşıyorsunuz hanımefendi diyor. Bambi'nin ürünleri kadar görevlileri de kalitesiz bir üslup kullanıyor. Gir Real'e sor benim sorunum değil diyor. Şube olmanın anlamı nedir o zaman?
Yorum Gönder