4 Mart Cumartesi 19:00 samsun-Ankara arabasına biletimiz vardı. Ömürevleri şubesini arayıp servis için kaçta geleceğimizi sorduk. Servis yazdırmamız gerektiğini söyledi yazın dedik. Kaç gibi geleceğiz dedim, 18:10 geçe gelmemiz gerektiği söylendi. 18:05'de Kamil Koç şubesindeydik. Neyse buraya kadar normal, sorduk servis ne zaman gelecek diye. Şubedeki çalışan az sonra gelecek dedi. 18:20 oldu az sonra gelecek, 18:30 oldu şubedeki çalışan servisi aradı, bizi unutmuşlar almaya. 18:50'ye kadar şubede servis bekledik. 19:00'da otobüs kalkış saatimiz. 19:05 'de otogara yetiştik, ucu ucuna otobüse bindik. Bu sorumsuzluk nedir. Bizi nasıl unuturlar almaya. Öncelikle bizi unutan servis şoföründen, servisi takip etmeyen biz sordukça servis şoförü ile iletişime geçen sorumsuz şube çalışanından ve disiplinsiz çalışanları çalıştırdıkları için Kamil Koç'tan şikayetçiyiz.
Yorum Gönder