Ocak 2016'da almış bulunduğum LG d855 G3 marka telefonumun şarj cihazında arıza meydana geldi. Yaklaşık 10 saat kadar zamanda şarjı tamamlıyor. Bu nedenle 04.03.2017 tarihinde 4446543 den müşteri temsilciniz ile görüştüğümde, temsilcinizin üstten bakan ve uzlaşmaz tavrıyla karşılaştım (ses kayıtlarını dinlemenizi öneririm) ve kendisi tarafından sadece şarj cihazının inceleme için alınmayıp telefonla beraber teslim etmem gerektiği söylendi ve bir sonuç alamadım. Ben sağlam olan telefonumu kaç gün süreceğini bilmediğim inceleme için neden teslim edeyim? Ben bunun prosedür gereği yapıldığını öğrendim ve bunu anlıyorum fakat şarj cihazının bozulmasıyla mağdur olan ben neden telefonumu da teslim edip daha fazla mağdur ediliyorum? Tamamen mantık dışı olan bu sorunun çözülmesini talep ediyorum.
Yorum Gönder