2 ay önce donmalarım vardı aradık bildirdik iç tesisatta dediler değiştirdik sonra modemde dediler modemi değiştirdik donmalar çözüldü çok şükür ama bana 500 TL'ye patladı sonralarda ise 1 ila 3mbps internet vermeye başladılar paketimde 16 Mbps vermeleri gerek biz 3 Mbps internetle kotayı doldurduk ay geçti 14 verdiler 1 gün 2. gün 1 Mbps verdiler aradım söyledim sonra 7'ye çıktı 16 verecekleri yerde 7 veriyorlar hala sıkıntının bende olduğunu söylüyorlar bütün iç tesisatı değiştirmeme rağmen ben acilen altyapımın değiştirilmesini istiyorum.
Yorum Gönder