İş saatlerinden dolayı öğle saatlarinde cemaatla namaz kılabilmekteyiz. Çevre sanayi sitesi camii görevlilerinden yaşlı sakallı amca camide kıldığımız öğle namazlarında bu soğuk havalarda camii içi klimalarını açmamakta, cemaat soğuk şekilde namaz kılmakta. Kendisi sıcak odasından ezan saatine kadar çıkmayıp ezan saati çıkmakta olup, camii içi yapması gereken görev veya cemaattan birisi açınca laf söylemesi ne kadar doğru. Camii hocası cemaati camiye çekeceğine camiden kaçırıyor. Şahsen bugün ve daha önceki gün tavırlarından dolayı o camide namaz kılmak içimden gelmiyor. Bu hocanın yaptığı doğru mudur? Bugün resmen ben ve diğer cemaat titreye titreye namazımızı kıldık. Cuma günleri toplanan cami giderleri parası sadece cami hocası için mi toplanmakta.
Yorum Gönder