Uzun zamandır severek gezdiğimiz ve tüm oyuncaklar için tercih ettiğiniz mağazaydınız. Neden dınız dedim? Az önce 13 Mart saat 14.25 de Ankara Nata Vega mağazasında gezerken çıkışta kasada duran siyah saçlı 1.65 Boylarından esmer bir bayandan kızımın montunu koymak için bir poşet rica ettim. Keşke istemez olsaydım, bize aşağılayıcı bir davranış ile neden diye sordu. Elbise koymak için dedim ve aynı tavırla maalesef poşet veremem dedi. 10 kuruşluk poşet kadar müşterinin değeri yok. Kızımın yanında bana bu şekilde davranılması çok kırıcı oldu. Bilmenizi istedim.
Yorum Gönder