Şubat ayında TTNET ile taahhüdüm bittiğinde o hafta içerisinde Superonline modemini evime kurdurarak taahhüt imzaladım. O hafta içerisinde bir TTNET yetkilisi tarafımı arayarak birtakım avantajlar sundu. 50 TL fatura ödeyeceğimi ilettiler. TTNET internet kullanmaya devam etmemde ikna ettiler. Bende Superonline ile taahhüt imzaladığımı söylediğimde, taahhüt cayma bedelini 210 TL'ye kadar karşılayacaklarını belirttiler. Bende bu duruma onay vererek sunmuş olduğunu avantajlar hesaplı geldiği için evime tekrar TTNET kurdurdum. Superonline'a modemi teslim edip, cayma bedelini ödedim. TTNET'in tarafımdan istediği dekont ve faturayı maillerine göndererek çağrı merkezini arayıp kayıt açtırmamı istediler. Birebir söyledikleri her şeyi yaptım. Tüm evrakları gönderdim. Şimdi ise tarafıma bilgilendirme yapılmıyor. Ayrıca bu ayda TTNET'ten yine yüksek fatura bedeli gelmiştir. (Fatura Bedeli:77,50)
Yorum Gönder