Bahçelievler İşkur'u arayıp operatörden telefonu açan amcanın konuşurken köşeye sıkışınca telefonu suratıma kapatmayıp üstlerine aktarması gerekirdi. Bu nasıl bir iletişim sistemi bu yapılan iş arayan olduğumuz için mi? Gereğinin yapılmasını yetkililerden rica ediyorum. İnsanlar kendilerine hakim olmayı öğrenmeli.
Yorum Gönder