Casper Via 9 telefonumun bir anda ekranı karardı bunun üzerine garantisi devam eden telefonu servise gönderdim. 10 gün sonra servisten aradılar ve telefonun ana kartında sıvı bulunduğu gerekçesiyle garanti dışı olduğu ve 500 TL para talep ettiler. Ama kesinlikle benim telefonumun sıvı bir şeyle teması olmadı. Casper'a güvendiğimiz ve servis ağının da geniş olmasından tercih etmiştim ama sorunumun çözülmediği takdirde bir daha ne Casper'dan bir ürün alır ne de tavsiye ederim kimseye gerekirse hakkımı yasal yollardan arayacağım.
Yorum Gönder