Yaklaşık 15 yıldır bankanız müşterisiyim, 28.02.2017'de 5437********9910 numaralı kartımdan yılık kart ücreti olarak 54 TL kesilmiş. Bu tutarın tarafıma iadesini istiyorum aksi takdirde bankanızla her türlü ilişiğimi keseceğimi ve geriye dönük 15 yıllık alınan kart aidatlarımı yasal yollardan talep edeceğimi bildiririm.
Yorum Gönder