Kasım ayının sonunda dergiye 1 yıl ücretini pesin ödemek kaydıyla abone oldum. Aralık ayında ilk dergiyi gönderdiler sonraki sayılar gönderilmedi. Sayısız kez aradım her seferinde göndereceklerini söylediler ne ocak sayısı geldi ne şubat sayısı. Diğer şikayetlerden de anladığım kadarıyla bu sorunu yaşayan tek kişi ben değilim ancak firma mevcut şikayetlere cevap verme zahmetinde bile bulunmamış. Bu iş sadece buraya yazılan bir şikayetle kalmayacak bu işin peşini kesinlikle bırakmayacağım BİMER'e kadar şikayet edeceğim.
Yorum Gönder