24/02/2017 tarihinde Hotiç mağazasından aldığım botu 1 kez giydiğimde sol topuğunda sorun olduğunu fark ettim, incelemeye gönderdim inceleme sonucunda sorun olmadığını istersem topuğu değiştirebileceklerini ilettiler ve mağaza sorumlusu 1 ay içerisinde gelebileceğini iletti. Sürenin çok uzun olduğunu 2 aydır bu ürünle uğraştığımı değişim talep ettiğimi ilettim fakat onaylanmadı. Açıkçası Hotiç gibi iyi bir markanın sürekli ürün aldığım bir markanın işlemleri bu kadar uzun sürede çözmesi ve önceliğinin müşteri memnuniyeti olmaması, değişimi onaylamaması gerçekten şaşırtıcı.
Yorum Gönder