Kardeşimi YGS LYS sınavlarına hazırlanması için Fen Bilimleri Dershanesi Beykent şubesine kaydettik lakin kayıt yaparken güler yüzlü, cana yakın ve size her türlü yardımcı olacaklarını söyleyen kadın müdür yardımcısı kaydımızı sildirmek isteyince aşağılayıcı ve hakaret ederek konuştu bizimle. Kaydımızı sildirmemizin sebebi de ders işlenmemesi ve öğretmenlerin sınıfa hakim olamaması. Üstelik kardeşime verdikleri fiyatın ücretini hesaplarken fahiş bir fiyatla hesapladılar ve şu anda bizden haksız bir şekilde bu ücreti talep ediyorlar. Eğitim kurumundan ziyade ticarethane olan bu kurumu şikayet edebileceğim her yere de şikayet edeceğim.
Yorum Gönder