Aylardan beridir para iadesi yapmalarını bekliyorum. Haftada en az 5 kez arıyorum. Önümüzdeki hafta önümüzde ki hafta diye oyalıyorlar. Hakkımı yasal yollarla arayacağım. Avukatımla görüştüm zaten, bu haksızlığa tahammül edemiyorum artık. Cumhurbaşkanlığı'na, Başbakanlığa yazımı da yazacağım. Ben bu şekilde bir muamele ömrümde görmedim. Konu para olmaktan çıktı, insan haklarını bu şekilde görmezden gelen kişilerin cezalandırılması gerekmekte bence.
Yorum Gönder