Dün akşam 5 yaşındaki oğlum yediği 1 lahmacundan zehirlendi sabaha kadar kustu ve sıtma tuttu insanlar içine ne koyduklarının bilemiyorum ama sağlıkla girdiği bu restorandan hastanelik oldu çocuğum. İnsan zehirleyen bir yer maalesef marka oldukları için kendilerine sonsuz güveniyorlar.
Yorum Gönder