2 yıl 6 ay önce aldığım iPhone 6 telefonum kendi kendine kapanmaya başladı,Zorlu Center Apple Store servise götürdüm bana telefonumun olduğunu yenisini alabilmek için 1500 lira ödemem gerektiğini söylediler,anlamadığım garantisi bitince bozulacaksa bu telefonlar o zaman almayalım iPhone telefon hayır telefonum iPhone bilgisayarım Macbook Air cihazlar güzel ama servis 0 madem geri besleme yapamıyorsunuz satmayın kardeşim bu ne ya 3000 para ver bozulunca 1500 daha ver. Bu Apple olayı bitmiştir benim için bana göre yaptığınız haksızlıktan başka bir şey değil bundan sonra bulunduğum her platform da ürünlerinizi yerden yere vuracağım.
Yorum Gönder