Bayiniz olan Teleservice'den şikayetçiyim İrlanda departmanında ki ilgili kişi tarafından cihazımın değişimi için onay verildiği söylendi kendisine teşekkür ederim çok yardımcı oldu ama hala Teleservice Apple tarafından onay bekleniyor demekte 17 gündür telefonsuzum lütfen gereği yapılsın istiyorum cihazım iPhone 6S Apple'a güvenerek aldım ama bu bayi beni Apple'dan dan soğutacak,Teleservice'i de kınıyorum.
Yorum Gönder