3 hafta önce arkadaşlarla yemeğe gittik. İlki yemek yemek için çok gürültülü. Garsona içecek ve su siparişi verdim. Gelmedi. Söyledim tekrar içeceğim geldi bu sefer suyum gelmedi. Daha sonra başka bir şey daha rica ettim, (bu 3. farklı kişiydi masaya gelen) yüzüme bakmadı ya da göz teması kurmadı duymadı zannettim birkaç kere tekrarlamış olabilirim. Bana sert bir şekilde, '' müsaade ederseniz getireceğim''dedi, ''4 kere söylediniz''dedi. Ben de yüzüme bakmazsanız duyduğunu nasıl anlayacağım dedim. Daha sonra konuşmalar oldu uzatmayayım. Bu şahıs bir de müdür olacak orada. Müşteriye kibar davranmayı bilmeyen hiçbir işletme kaliteli müşteriye sahip olamaz.
Yorum Gönder