Ürünü internet sitesinden sipariş verdim. Elime ulaştı görselle alakası yok. Şapkasının farklı olduğunu ve iç kolunun dikilmediğini sayfada yazdım engellediler. İletişim numarasında ürünün birebir aynı olduğu yanıtını aldım. İnsanları kandırmasınlar yazık. Şikayetçiyim.
Yorum Gönder