Ben hasır sepetli bir meyve sepeti yollamama rağmen kendi kafalarına göre plastik bir saksıya koyup yollamışlar siparişimi bu ikinci kez aynı şeyi yapışları ilk şikayetimden sonra düzelmiştir diye düşünürken yine aynı şeyi yaptılar.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder