Adana ili, Çukurova ilçesi kenan Evren mevkindeki ender şubesinde ki 5 mart'ta alışveriş yaparken cüzdanımdan 300 TL civarında paramı düşürdüm. Bu durumu kasada fark ettim ve hemen mağazada ki güvenliğe bildirdim. Güvenlik mağaza yetkilisini aradı. Yetkili, paranın bulunduğunu söyledi fakat 45 dakikaya yakın beni bekletti. 45 dakikanın sonunda büyük mücadele sonucu yetkili ile görüşe bildim. Bu seferde yetkili tarafıma paranın bulunmadığını ve yapabilecek hiçbir şeyin olmadığını kameraların çalışmadığı yönünde ilgisizce ve kaba tavırlar takınarak mağazadan kovmaktan beter etti. Bir gün sonra İstanbul'da ki mağaza yetkililerine durumu bildirdim hala cevap bekliyorum... Karşımda hiçbir muhatap bulamıyorum...
Yorum Gönder