Yerli ürün diyerek Quatro 1453 plus aldım kısa sürede arıza yaptı açılmıyor şarj almıyor ekranda görüntü yok. Bursa'da üretim yapılan merkez fabrikaya 09.12.2016 gönderdim telefonlara bakan yok zor zahmet açılan telefonda rahat biçimde tamir aşamasında diyorlar aradan 102 gün geçti daha gelmedi aldığıma pişmanım.
Yorum Gönder