İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kamil Koç Pis Kokuyor.

Kamil Koç Pis Kokuyor.

Kamil Koç İstanbul Şişli şubesi bayiliği den servise binecektim akşam saatlerinde vakit varken akşam namazını kılmak istedim fakat orada bilet kesen bayan namaz kılacak bir yer gösteremedi süracıkta kılabilirim dedim olmaz hayır dedi kıblenin yönünü bilmediğini söyledi. Bir daha asla Kamil Koç firmasını tercih etmeyi düşünmüyorum. Üstelik de araçta TV'ler çok kalitesiz ve araç pis kokuyor midem bulandı kokudan ve tangur tungur ses çıkardı kafamı ağrıttı.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget