Denix Teras Park'tan buzdolabı aldım. Faturayı e-fatura olarak mail adresime atacaklarını söylediler. Ben de Samsung'tan buzdolabı alana telefon hediyesi kampanyasında kullanacağım için faturayı almam elzem. Günlük abartmıyorum 10 defa aradıysam 1 defa ancak telefona bakılıyor ve 3 defa muhasebeye bilgi verdik size atacaklar denilmesine rağmen atılmadı. Ayaklarına kadar gideceğim en sonunda. Daha büyük gaf ise 15 çalışanı olan büyük bir mağazada telefonları açacak bir kimse yok. Neymiş efendim meşgul olduğumuz için açamıyoruz. Satıştan sonra hizmet kalitesi iyi fiyatına bakıp 50 100 TL ucuz olsun diye böyle kurumsal olmayan mağazalardan her alışveriş yaptığımda ağzım yanmıştır. Bir defa daha tecrübe ettim geçmiş olsun.
Yorum Gönder