Daha önce almış olduğum kahvaltı takımını kontrol etmeden, kutusuyla açmadan koyduk. Taksitli ürün olduğu için taksit yatırmaya gittiğimde, satış elemanı beni uyardı; sizin tabağın bir tanesi kırık, kontrol ettiniz mi dedi. Bende hayır dedim, eve gelip kontrol ettiğimiz de tabak kırık çıktı, kaşık özürlüydü,3 adette servis tabağı eksikti. Bunları bildirdim, bana temin edileceği söylendi., ya da büyük ihtimalle değişir dediler. Bir müddet sonra sonucu öğrenmeye gittim. Bana verilen cevap; serisi olmadığından yapılacak bir şey yok dediler. Bildiğin yere de şikayet et dediler. Anlayacağınız beni suçlu çıkarttılar, neymiş zamanında kontrol etmemişim. Anlatıyorum dinlemiyorlar. Kardeşim kutusunu dahi açmadık diyorum, üstelik çok kabalar, beni bir dövmedikleri kaldı. Allah düşmanımı hilal mağazalarına düşürmesin. Her şey satana kadar, sattıktan sonra yüzüne bile bakmıyorlar.
Yorum Gönder