Yaklaşık 1 ay önce hattımı Vodafone' a taşıdım ilk başlarda problem yoktu. Son iki haftadır. Bilgileriniz eksik olduğundan dolayı hattınız kısıtlanacak ve akabinde 5 gün sonra kapatılacaktır denildi. Ben verirken evraklarım tamdı. Tam olmasa herhalde Vodafone'a geçemezdim. 25.03.2017 20:20 saatlerinde Vodafone müşteri hizmetlerini başka bir telefon numarasıyla aradım arkadaşlar sağ olsun hiç yardımcı olmadılar. Tek söyledikleri bayiiye gidin yardımcı olsunlar. Bu durumu düzeltin. Ya hattı iptal edin ya da hattı mı açın. Madem merkeze bilgilerim gitmemiş ne diye Vodafone'a geçiriyorsunuz beni?
Yorum Gönder