Caffeemania Personel İşini Düzgün Yapmıyor Waffle ve fondü söylüyoruz çilek yokmuş. Garsonda" banane, bana bir şey olmaz, şikayet yaz" diyor. Tiny 07:28:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: Coffeemania Mekan ve Eğlence Pastane - Cafe Şikayetler
Yorum Gönder