İndirimli cilt bakımından yararlandım tabi buna yararlanmak denirse. Öncelikle bir saatlik bakım 35 40 dakika sürdü. Evet o kadar indirime olabilir deyip sineye çekebilirdim. Ama bakımdan 2 saat sonra yüzüm kaşınıp şişmeye başladı. Bundan daha rahatsız edici bir şey olabilir mi derseniz evet oluyormuş. Aradığımda dokunmayın yarın kapalıyız pazartesiye geçmezse tekrar arayın dediler. Ölmemi falan mı umuyorlardı bilmiyorum. Akşam acile gidip iğne yedim fakat salı oldu hala tam olarak geçmiş değil. Üstüne üstlük salı tekrar aradık fakat yaptıkları tek şey üste çıkmaktı. 'Keşke durumun ciddiyetini haber verseydiniz' dediler. Yüzüm kaşınıyor kızarıyor ve şişiyor demekten daha ciddi ne diyebilirdim bilmiyorum.
Yorum Gönder