Bakırköy Devlet Hastanesi'nde a. d. c. E acil bölümün tuvaletleri çok pis, kapıları kapanmıyor, acil bölümünde ağır koku var. Lütfen bu yazıyı dikkate alın, bedava temizlik yapılmıyor parasını alıp, denetleme ve hijyen yok. Temizledik pislenmiş denmesi mümkün değil, kapılar pislik içinde, kapılar kilitlenmiyor WC' yi kullanamıyor kimse, sabun yok, kağıt havlu yok. Bu elemanları denetleyecek kişiler sigara içmekle meşgul,uyarınca biz işimizi biliyoruz denmesi saygısızlığın ta kendisi.
Yorum Gönder