14 Şubat'ta sevgililer günü hediyesi iPhone 7 Plus 128 GB aldım. Ellerinde olmadığını ve kargo ile 1 hafta 15 gün içinde teslim olacağını söylediler. 700 TL bipara veriyorlarmış ona aldanıp ürünü aldım. 28 Şubat'ta kargolanacak dendi. 1 Mart oldu aradığımda bana 1 hafta içinde teslim tarihi belli olacak deniyor. Tam bir felaket parayı peşin alıp insanları mağdur ediyorlar.
Yorum Gönder