1 aydır Bimeks'den almaya çalışmış olduğum Apple iPhone 32 Gold ürünün maalesef ki alamıyor olmam. 1 aydır hemen hemen her gün aradığımda aldığım cevap haftaya gelecek sipariş ettim aradım ne zaman gelecek haftaya gelecek. Müşteri Hizmetlerini arıyorum şikayet kaydı açıyorum dönüş yapan yok. Şu an en kötü elektronik marketler bile Apple'ın yeni ürünleri tedarik ederken bizim büyük bir şirket sandığımız Bimeks'in bu ürünleri tedarik edip de müşterilere gönderememesi içler acısı bir sonuçtur. Sipariş etmiş olduğum Apple ürününün acilen tarafıma gönderilmesini rica ederim ve ayrıca konuyla ilgili tarafıma dönüş yapmanızı rica ederim.
Yorum Gönder