İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Estethica İptal Etmek İstedim Paramı Vermediler.

Ben 02.03.2017 tarihinde cilt bakımı için 50 TL karşılığında sözleşme imzaladım. Daha sonra güzellik merkezinin içeriğinden hoşlanmadım yani temizliğinden çalışanların yüzlerine kadar kötü bir yer olduğunu fark ettim ve doğru düzgün bir bilgi vermediler. Daha sonra 3.gün içinde iptal etmek istedim fakat iptali kabul etmediler ve sözleşmede 7 gün içerisinde iptal edilirse ödenen paranın %20'sinin iade edileceğini yazmışlar ama benim paramı vermediler üstelik iptal de etmediler. Söz konusu 50 TL değil bir başkalarının da parasını vermezler. Bu 100 TL veya 200 TL' de olabilir.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget