Bir batarya aldım arkadaş 70 TL'ye yakın neyse geldi. Taktım şarj almıyor bozuk. GittiGidiyor'dan iade falan yapıyorum, "onayla" diyor onayladıktan sonra kabul edildi. İade olmuyormuş artık. Aradım "firmaya kargoyla gönderin" dediler gönderdim. Sonra 5 TL'de oradan para kestiler. Bir aydan fazladır batarya piyasada yok arıyorum firma iletişim numarasını açan yok.
Yorum Gönder