KVK'ya telefonu ekranda gölgelenme var diye incelemeye gönderdim. Yapılan işlem açıklamasında cihaz açılmadan yazılım yüklendi diye not düşmüşler. Bu uygulamanın yazılımla ne alakası var hiç mi telefonu kontrol etmiyorsunuz? Bir de cihazınızın problemi giderilmiştir diye mesaj atıyorsunuz. Çözüm istiyorum.
Yorum Gönder