Arabam.com üye olmak istedim ve telefon numaramın başka üyelikte kullanıldığını öğrendim. Daha sonra müşteri temsilcisi ile iletişime geçtim, dedi ki size SMS geliyor onu başkasına vermişsiniz. Efendim hattı daha bu hafta aldım. Benden önceki numara sahibi sizde üyelik açmış olabilir, ya da ne biliyim başka bir şey olmuş olabilir dedim. Hanımefendi, ismi E*** bana şimdi düzeltiyorum dedi. Ama üstünden 3-4 gün geçti hala Arabam.com kayıt yapamıyorum. Başka üyelik tarafından kullanılıyor numaranız diyor? Ya arkadaşım beni arayın hat benim ve aktif kullanıyorum. Kimin üyeliğinde kayıtlı ise silin olsun bitsin. Daha büyük ispat mı var, hat sahibi benim. Sorunumun çözümünü istiyorum!
Yorum Gönder