Ben bu Harika.tv denilen şeyden şikayetçiyim. Bu şikayetimi kanunu yollardan da mahkemeye vereceğim. Beni benden habersiz kendine üye yapıp ve telefon faturasına 87 TL ekran ödeme çıkarmış. Gerekir yerlere şikayet edeceğim değil. Ben ve bütün Türk halkından bedavadan para kazanıyorlar. Hakkımızı da helal ediyoruz.
Yorum Gönder