Medipol Mega Hastanesi'nde doğum için bir hafta öncesinden gün aldık ve önceki ameliyatlardan sarkma olmasın diye de özellikle ilk ameliyat saatine aldık randevumuzu. Sabah 6'da hastanede olmamız istendi. Doğum sezaryenle olacağı için bir gün önceden de özellikle aradık sabah odamız falan hazır mı sıkıntı yaşamayalım sabahın 6'sın da diye sorduk. Herhangi bir sıkıntının olmadığını odamızın ayrıldığını ve hazır olduğunu söylediler. Sabah 6 da hastaneye gittiğimizde odamızın gece başka bir hastaya verildiğini ve bizi geçici olarak doğumhane içinde bir odada bekleteceklerini söylediler. Haliyle deliye döndük. İtiraz etmeme rağmen boş oda olup normal odaya maalesef yerleşemedik. Doğum bittikten 3 saat sonra anca normal odaya geçebildik. Kısacası kendisini A sınıfı hastane diye tanıtan ve diğer hastanelerin 2-3 katı para alan kurum.
Yorum Gönder