Estrella Güzellik Merkezi dediğiniz yer sadece para kazanmak için açılmış bir yer ben ve ablam lazer epilasyon için oraya o kadar para yatırdık. Fakat aldığınız randevu saatinden en az 2 saat sonra sizi işlem için alıyorlar. Her sorduğunuzda da tersleniyorsunuz. Tam bir hüsran paranızı çöpe atmaktan bir farkınız yok aksine daha çok siniriniz bozuluyor oraya adım attığınız anda.
Yorum Gönder