İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Estrella Estetik Personel Şikayeti.

Estrella Estetik Personel Şikayeti.

Estrella Güzellik Merkezi dediğiniz yer sadece para kazanmak için açılmış bir yer ben ve ablam lazer epilasyon için oraya o kadar para yatırdık. Fakat aldığınız randevu saatinden en az 2 saat sonra sizi işlem için alıyorlar. Her sorduğunuzda da tersleniyorsunuz. Tam bir hüsran paranızı çöpe atmaktan bir farkınız yok aksine daha çok siniriniz bozuluyor oraya adım attığınız anda.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget